السبت، 3 ديسمبر 2011

وا سوأتاه وإن عفوت

                                                                                                                                                                                                  

حبيبي...سبحانك يا من منعك عطاء...وعطائك نهر يجري

سبحانك يا من تعلم ما في قلبي من سوء وتأبى أن تعاملني ألا بأحسانك...

سبحانك يا من أبكيتني من الفرح وهديت لي نفسي فالحزن...

سبحانك يامن بيده السماوات والأرض...

سبحانك يا من تحفظني بسترك الجميل...

يا ربي كل مرة يمدحني غيري, لا أرى في مدحهم غير سترك علي يا ستّير...

يا ربي كل عيب و ذنب فيه اخفيته عن احبتي وجعني أكتر, لأني عارفه أنك بتتكرم عليه و أنا لا حياء في نفسي فأتوب...




يا ربي فعلا

 "قل لو أنتم تملكون خزائن رحمة ربي إذا لأمسكتم خشية الإنفاق وكان الإنسان قتورا"

 لأني فعلا لو هحاسب نفسي مش هسبني أتنفس النفس الجاي أو هخسف بيه الأرض أو أي حاجة بس أكيد مش همهلني مهلك الجميل ده, بس أنت يا ربي كريم رؤف رحيم...

فوا سوأتاه وإن عفوت...


0 comments:

إرسال تعليق